Review : Snow White Whitening Pack 200ml instant whitening bestseller Korea

by - October 29, 2016


Ok kali ni aku nak review pasal Snow White Milky Pack. Kunci . Mesti korang jealous or teruja, kagum atau spechless bila tengok actors or actress Korea yang miliki kulit kepak2 putih gebus gebas macam kapas tu kan?. Bukan korang je, aku pun sama. Kenapa lah cantik sangat kulit dorang, takda la plak nengok dorang duk telan suntik ubatan untuk pemutihan. Kalau surgery tu biasalah kan. so terpanggil lah aku untuk korek rahsia kecantikan kulit dorang ni, sehinggalah aku terjumpa satu bahan  rahsia dalam teknik pencerahan kulit serta merta. Tekstur yang mudah meresap dengan hanya sapuan lembut. Korang mesti teruja bila skali apply pada kulit dengan sapuan rata, and raise up with warm water. Taadaaaa... warna kulit memang lagi cerah dari warna kulit asal. Tak percaya?? aku dah cuba... kalau rajin sila lah skroll tengok gambar kat bawah ni.

Snow White Milky Pack mengandungi bahan tumbuhan yang dikenali sebagai Niacinamide, membantu mencerahkan dan memutihkan warna kulit serta-merta. Akar niasinamida adalah agen pemutih yang terkandung dalam produk ini.Dengan pemakaian yang teratur serta betul ia akan membuatkan kulit korang kelihatan lembab segar dan putih bersih. kelembapan juga menjadikan kulit korang halus lembut serta semulajadi cerah berseri.





Ok ni pack yang aku baru beli. 200ml.


Ok gambar kat bawah ni adalah testimonial dari tangan aku. jangan salah faham tau sebab ni adalah gambar diwaktu yang sama dan background yang sama. beza tangan kanan dan kiri je. Mula mula aku pun tak percaya tapi lepas tengok testimonial dan video yang membuktikan ia mampu cerahkan kulit korang dalam masa kurang dari seminit. Ini sudah bagus tak payah susah susah makan pills atau injection nak putih, sapu Snow white Milky Pack ni pun dah boleh putih gebus cam orang Korea.
hah kelebihan lagi satu ia boleh dipakai pada kulit wajah. Kira seluruh badan lah boleh sapu. Lepas tu tengoklah result die, Trus korang rase syok sendiri, terasa macam KPOP plak kulit korang..




Ni tangan aku yer..bukan orang lain.. tengok watermark disitu..

Oklah kat mana korang nak dapat produk ni sila ke...


Kat Page ni macam macam korang boleh tengok dari segala sudut, dari hujung rambut hingga hujung kuku kaki. semua ada. Bab kata makcik astro.. macam-macam ada....

nt singgah lah sana ek, skang diorang ada buat SALe untuk selected items. So.. Happy Shopping!!!



You May Also Like

5 Comments

Powered by Blogger.