Hureyyy final Exam.. akhirnya Merdeka!!!

by - April 28, 2016

Minggu lepas adalah minggu sengsara bagi aku bila bulan ni adalah bulan final exam.. huhu strugglenya dah tua-tua masih nak study, bukan ape bla kenangkan aku bukan lah orang yang berkemahiran tinggi, so kena lah sambung blaja untuk enhance quality skill aku ,, untung-untung naik pangkat, sape tahu... aamiin..


So Paper pertama start 10 April Marketing (jatuh pada tarikh lahir azriel) 2nd paper 13 April plak paper entrepreneur dan last paper 21April IT management. Last paper tu aku memang out la, susah nak mati.. apa lah doang ni kuakan soklan macam nak bunh diri, susahnya, study lain keluar lain, mana datang tah soklan maut tu. Apapun yang penting 21 April tu secara rasminya aku dah merdeka.. Hureyyy.. score point brapa? later kita citer, malas aku nak kenangkan soklan-soklan giler tu, nak putus urat pulmonari aku bila paksa otak ingat balik apa yang dah belajar dan nak tulis atas kertas jawapan.

So harapan aku macam biasa, moga-moga semester pointer this year akan bertambah baik. Kalau drop xtau lah aku, cukuplah lulus janganlah gagal tak sanggup nak repeat.



Rakan se subject dan sekepala..time ni Tasya takda sebab dia baru lepas operate. 
Semoga dia cepat sembuh dan bertambah sihat .

You May Also Like

0 Comments

Powered by Blogger.