Alhamdulillah Rezeki HABIB JEWELS..blingggggg..blingggg..

by - May 11, 2016

Hihi.. tuah ayam nampak dikaki tuah manusia siapa tahu. ecehceh.. over nau..nau berfalsampah kan. Tapi tula sape sangka lucky draw tahun ni aku adalah antara yang bertuah dapat cash voucher dari HABIB Jewels. Tu da.. kau hado??!! Tak sangka sakan lah silau milau mata orang bila jeling tang pegelangan tangan aku ni. hahahah.. Thanks to Wani sebab jadi penasihat juga selaku penembak tepat dalam permilihan design gold aku ni. Nak harapkan aku memang tak ngetilah sebab aku pecinta emas putih (sign mati) tapi memandangkan kata orang emas kuning ni, bagus untuk pelaburan hari tua dan di waktu kesusahan. Akur dengan nasihat sekelian umat aku lelaju pegi habib redeem ler.. apa lagi. So malas nak citer banyak sebab taknak nanti nampak keriakan aku terpancul kang. Layan gambar yer. Takdalah tebal macam rantai boruk tu, sebab aku lebih sukakan yang nipis, halus dan simple..






Cantik tak? hihi.. thank you Cradle!! thank you Crocs 
thank you Allah dan thank you semua. Eh lupa Thank you En Nazrin Hassan sebab picked my lucky no "202" hihi.

You May Also Like

2 Comments

Powered by Blogger.